Vzhledem k extrémnímu navýšení počtu objednávek solárních komponentů je průměrná doba expedice až 10 pracovních dní. Zpracování objednávky nelze urychlit, vyřizujeme je dle příchozího pořadí. Děkujeme za pochopení

Nejčastější dotazy

1. Kdy přijde balíček?

 

U každého produktu naleznete pod cenou datum doručení. To se mění dle současné skladové situace nebo sezónním období. Pokud zde uvidíte napsáno „na dotaz“ nebo např. „naskladnění v polovině měsíce“, pravděpodobně je produkt nedostupný i u dodavatele a čas doručení se tak značně může prodloužit. Pokud je zboží „vyprodané“ nebo „dlouhodobě nedostupné“ nelze tak objednat a doručit.

Objednali-li jste zboží, které je „skladem“ a má datum doručení, odesíláme jej druhý den. Kurýrní služba má poté 1 – 2 dny na doručení (to je výsledné datum). Pokud se zásilka o den opozdí, prosíme Vás o vyčkání jednoho dne navíc. Nedorazí-li balíček ani tehdy, kontaktujte nás emailem, zprávou v chatu a pokusíme se situaci vyřešit.

 

2. Co dělat když balíček přijde poškozený?

 

Pokud je obal balíčku při doručení značně poškozený, lze ho reklamovat u kurýrní služby a balíček nepřebírat. Kontaktujte nás.

 

3. Zboží, které mi přišlo je nevhodné/rozbité či nesplňuje požadavky

 

V tomto případě je potřeba nás kontaktovat předem na email, který bude obsahovat fotku závady nebo vysvětlení důvodu vrácení/reklamace a jiné. Naši operátoři odpovídají do jednoho dne a nabídnou Vám další spolupráci a postup.

Pokud jste si jistí, že zboží chcete reklamovat, postupujte prosím dle reklamačního řádu zde: https://www.naradihned.cz/reklamacni-rad/

 

4. Co se stane když si nepřevezmu balíček?

 

Pokud se z jakéhokoliv důvodu nevyzvedne balíček který je na dobírku, odesíláme informační email. Takový balíček se vrací zpět k nám a byla tak využita kurýrní služba bez platby. Do jednoho týdne je zákazník informován o platbě ušlého poštovného a bude tak vyzván k platbě 150,-kč.

Byl již balíček zaplacen a o zboží není zájem, vrací se zpět platba pouze za zaplacené zboží.

 

POKUD PŘEDEM VÍTE, ŽE ZÁSILKA NEMŮŽE BÝT VYZVEDNUTA, volejte na infolinku uvedenou v kontaktech. Pokud se balíček zastaví před předáním dopravní službě a odesláním na Vaši adresu, není potřeba hradit jakýkoliv poplatek.

 

5. Nechci již dostávat newslettery

 

Při objednání zboží se v košíku zobrazí nabídka možností, která poukazuje na všeobecné podmínky, nevyzvednutou zásilku a také zasílání newsletteru. Pokud zaškrtnete volbu pro zasílání, ale po nějaké době Vás nabídky na emailu nezajímají, lze se odhlásit.

Pod informací a obrázky v daném emailu od nás naleznete odkaz na odhlášení z reklamního sdělení. Pokud se Vám to nedaří zrušit, kontaktujte nás a my Vám odběr zrušíme.

 

6. Musím při objednání zboží vypisovat veškerý kontakt?

 

Ano. Chápeme, že ne každý vlastní např. emailovou adresu. Neváhejte nás kontaktovat, my Vám rádi s objednávkou pomůžeme. Co se týká ostatních údajů, ty jsou potřeba vyplnit tak, aby balíček došel v pořádku kam má a vy jste tak byli stále informováni o stavu Vaší objednávky, od potvrzení až doručení. Jakékoliv další požadavky nám prosím pište do poznámky u dokončení objednávky.

7. Jak získám slevy?

 

Po zaregistrování u nás máte svůj uživatelský účet a objevujete se tedy ve věrnostním programu. Na svém účtu máte přehled výhod a slev. Čím vyšší nákup, tím vyšší sleva. Po přihlášení tak už uvidíte nastavené ceny na míru.

Pro lepší orientaci uvádíme také na Facebook a Instagram nejnovější nabídky, slevové akce a dárky, které mají mnohdy časový limit. Stejně tak na hlavní stránce e-shopu.

 

 

8. Chci dílenskou skříňku nebo vozík, co teď?

 

Zaujal Vás dílenský vozík, který váží 100kg a je plný nářadí? Dovezeme Vám ho osobně!

U nadměrných zásilek platí omezená pásma, která naleznete při postupování objednávkou v DOPRAVA a PLATBA. Vyberte si zde do jakého vzdálenostního pásma patříte a dokončete objednávku. Naši kurýři mají rozdělené časové horizonty kdy rozvážejí nadměrné balíky. Po objednání se Vám do jednoho dne ozve pracovník (nebo ten den) , který s Vámi projedná datum doručení a možné převzetí.

 

Pokud máte možnost osobního vyzvednutí, lze se domluvit na předání ve skladu, který sídlí v Praze. I v tomto případě Vás budeme informovat a domluvíme předání.

 

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení