Z důvodu velkého množství objednávek na solární produkty, se může expedice těchto objednávek protáhnout až o 7 dní. Upozornění platí pouze pro solární objednávky, doporučujeme tedy před objednáním kontrolovat a seznámit se s přibližným datem doručení přímo u produktu. Děkujeme NaradiHned.cz

Nevyzvednutá zásilka a storno objednávky

Objednávku lze stornovat do doby, než se přesune do stavu „Vyřízena“. Storno objednávky kupující provede telefonicky na telefonním čísle zákaznické linky (+420) 702 287 970 nebo e-mailem (info@naradihned.cz). Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi kupující kontaktuje náš zákaznický servis, který bude informovat o následném postupu.

 

Nevyzvednutá zásilka

V případě nepřevzetí (nevyzvednutí) zásilky na dobírku, bude kupující v rámci smírného řešení vyzván k úhradě ušlého poštovného (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb). V případě že toto kupující neuhradí do 7 dnů od výzvy, bude mu účtována smluvní pokuta ve výši 500 Kč jako náhrada poštovného a administrativních nákladů spojených se zbytečným vychystáním, odesláním a opětovným příjmem zásilky (Občanský zákoník  č. 89/2012). Na tuto pokutu bude kupujícímu zaslána faktura s termínem úhrady. Pokud k proplacení této faktury nedojde, bude tato pohledávka postoupena třetí straně k vymáhání, a to včetně všech nákladů s tím spojených.

 

Dále podle obchodních podmínek ...

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení